Jednoduché a spolehlivé řešení pro adresné rozesílání hromadně podávaných zásilek výhradně reklamního charakteru a jejich dodání do domovních schránek na celém území České republiky. Tato služba je určena hromadným podavatelům, firmám, obchodním společnostem a podobně.
Obsahem zásilky mohou být pouze:
- noviny, časopisy, knihy, brožury, katalogy
- prospekty nebo tiskoviny výhradně reklamního charakteru
- informace určené členům zákaznických a věrnostních klubů o uskutečněných nákupech a členských výhodách
- sdělení s obsahem, jehož účelem je získání finančních či jiných prostředků na obecně prospěšnou činnost organizací nebo jednotlivců
U Obyčejného psaní poskytujeme dle evropských standardů tzv. dvourychlostní režim doručování, díky kterému máte možnost volby rychlosti i ceny dodání.
Co a jak můžete posílat?
- Zásilky s vloženým obsahem v uzavřeném obalu.
- Nesložený kartónový lístek, korespondenční lístek nebo pohlednice.
U Doporučeného psaní poskytujeme dle evropských standardů tzv. dvourychlostní režim doručování, díky kterému máte možnost volby rychlosti i ceny dodání.
Co a jak můžete posílat?
- Uzavřený obal s vloženým obsahem.
- Nesložený kartónový lístek, korespondenční lístek nebo pohlednice.
Jedná se o jednoduchou a spolehlivou službu neadresného rozesílání hromadně podávaných informačních a propagačních materiálů, které nejsou určeny konkrétním adresátům a jejichž obsah není v rozporu s platnými právními předpisy, dobrými mravy a obchodními zájmy České pošty. Takto podané materiály se dodávají do domovních schránek, dodávacích schrán domácností, firem včetně úřadů a institucí nebo P.O.Boxů na celém území České republiky.
Co můžete posílat?
- Informační materiály (RIM) - např. materiál, který obsahuje informaci od veřejnoprávního subjektu, politických stran a hnutí, státní instituce, zpravodaj obecního nebo krajského úřadu, informační leták ministerstva, který informuje obyvatele o možné nákaze nebo informační leták o změně sídla.
- Propagační materiály (RPM) - např. letáky, katalogy, ukázky zboží, oznámení či jiné prezentace, mající za cíl podporu podnikatelské činnosti, zejména podporu spotřeby nebo prodeje zboží, výstavby, pronájmu nebo prodeje nemovitostí, prodeje nebo využití práv nebo závazků, podporu poskytování služeb, propagaci ochranné známky atd.
Službu lze využít například u:
- reklamace zboží,
- výzkumů a průzkumů,
- firem, které si vyměňují zásilky se svým partnerem nebo pobočkami, apod.